czwartek, 31 marca 2016

Zmiana planów!

Witam Was, motylki. 

Moje plany dotyczące Skinny Girl Diet trochę się zmieniły. Ze względu na mojego chłopaka, który jest stanowczo przeciwny mojemu odchudzaniu, nie mogę jej stosować. Każdego dnia kazał mi zjeść minimum od 500 do 600 kcal. Nawet mi to pasuje. 

Dzisiejszy dzień był w miarę dobry. Zrobiłam sobie bransoletkę z trzech niteczek: czerwona - anoreksja, zielona - głodówki i czarna - samookaleczanie. W planach miałam zakup zawieszki z motylkiem i zrobienie sobie porządniejszej bransoletki, ale dopóki nie kupię zawieszki, niteczki mi wystarczą. Dzisiejszy post będzie troszkę krótki, bo mam jeszcze dużo nauki :c

Bilans (544/600 kcal)

dwie kromki chleba - 128 kcal
dwa plasterki Polędwicy Sopockiej - 48 kcal
dwa kawałki ciasta - 368 kcal

Dzisiaj byłam bardzo mile zaskoczona. Weszłam rano na bloga i było całkiem sporo komentarzy jak na początkującego bloga. Bardzo Wam dziękuję. 

Trzymajcie się chudzinki!



2 komentarze:

  1. Dobrze ze Twój chłopak Cię pilnuje ale i wspiera :) mam nadzieje ze dzięki temu nie popadniesz w szał :x chudnij <3 Piękny bilans

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale , oby tak dalej. Pewno miło mieć chłopaka ,który cię wspiera. Zazdroszczę. Chudego dnia :)

    OdpowiedzUsuń