niedziela, 10 kwietnia 2016

Już jestem!

Brak efektów na wadze = dodatkowe dekagramy = zero mobilizacji = brak postów.
Oto przyczyna dlaczego nie pojawiały się posty. 
Ostatnio moja waga wahała się pomiędzy 43 a 44 kg. Postanowiłam, że dzisiaj się zważę. Moja waga pokazała 42,5 kg. To dla mnie kolejna mobilizacja do dalszej walki o perfekcję. 

Jedzenie? Około 500 kcal dziennie, bo nie chce stracić bliskiej mi osoby.. 
Ćwiczenia? Biegam kilka razy w tygodniu nawet całkiem spore dystanse. Ostatnio byłam na basenie. Idzie mi coraz lepiej. Zauważyłam leciutką poprawę jeśli chodzi o moje nogi. To bardzo mnie motywuje. Mogę biegać bo tuż pod nosem mam bieżnię. Na początku wychodziłam z przyjaciółką, później trochę z mamą, a teraz wychodzimy razem. Dzięki temu, że w czerwcu jedziemy na wesele, moja mama też chce zrzucić kilka kilogramów. Kupiłyśmy ostatnio dużo zdrowej żywności: chrupkie pieczywo. wafle ryżowe, chleby z ziarnami, jogurty (ja oczywiście wybieram te najmniej kaloryczne). Ostatnio ustaliłam z rodzicami, że będę dostawać kieszonkowe - 50 zł na miesiąc. Na pewno będę chciała zadbać trochę o siebie. Pierwsze kieszonkowe wydam na hybrydy. Mama ma mnie umówić do jakiejś babki, która zrobi mi za 30 zł. To bardzo tanio i dzięki temu zostanie mi jeszcze 20 zł na jakieś drobne rzeczy. 

Motylki, pomóżcie mi! Wiem, że powinnam zacząć ćwiczyć w domku, ale jakoś nigdy nie mogę się do tego zmobilizować.. dacie mi jakieś porady? Zmotywujecie mnie jakoś? Bardzo Was proszę..

Dzisiaj jestem pozytywnie nastawiona, więc kilka kolorowych thinspiracji. 






Wieczorkiem może jeszcze pojawi się post z bilansem!
Trzymajcie się chudziutko!

5 komentarzy:

  1. Zastanawiałabym się nad tym, czy produkty wysoko przetworzone (wafle ryżowe, chrupkie pieczywo) faktycznie są takie zdrowe. Małokaloryczne - oczywiście, ale czy zdrowe?
    Cieszę się, że widzisz poprawę w swoim ciele. Nic tak nie motywuje jak efekty. Powodzenia w dalszej drodze, zadbaj jednak o swoje zdrowie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś leciutka ! Uważaj na siebie :* Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, jak mało ważysz! Pamiętaj, aby w tym wszystkim właśnie nie stracić bliskich Ci osób, bo to tylko kilogramy mają uciekać. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenie:)
    http://be-butterfly-pro-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń