wtorek, 29 marca 2016

Pierwszy wpis.

Witajcie motylki!
Zawsze najtrudniejsze jest napisanie pierwszego posta, bo nigdy nie wiadomo co w nim ująć. Później już jakoś leci. Na tym blogu będę posługiwać się pseudonimem Tris. Założyłam go, żeby opisywać tu swoje zmagania związane z dążeniem do perfekcji. Jestem tu, bo szukam wsparcia, którego nie znalazłam wśród bliskich i mam nadzieję, że tu je znajdę. Jeśli masz jakieś pytania lub chcesz popisać, pisz: motylek.ju@gmail.com

Od jutra zaczynam walkę o odzyskanie kontroli nad własnym ciałem!

wzrost: 159
waga: 43



12 komentarzy:

  1. trzymam kciuki, powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) Mam nadzieję, że będziesz miała w sobie dużo motywacji i szybko i na stałe osiągniesz wymarzone cele :) Zapraszam Cię do siebie ! I mam nadzieję, że będziemy wzajemnie się śledzić i komentować swoje zmagania <3
    Powodzenia. mustbeslim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tobie też życzę dużo wytrwałości w dążeniu do celu.

      Usuń
  3. Powodzenia! Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Wasze komentarze ogromnie motywują..

      Usuń
  4. Trzymam za ciebie kciuki! Nie poddawaj się nigdy. Ja niestety popełniłam błąd i przytyłam,ale ty nie bądź mną. Wierzę ,że ci się uda! Trzymaj się chudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń